Vlinder's Day Zero Project

101 doelen in 1001 dagen

Verandering van spijs

Een reactie plaatsen

Ik ben goed op dreef! Inmiddels kan ik weer 3 nieuwe doelen wegstrepen, dus tijd voor een nieuwe blog.

De eerste is doel #49. Maak een fotoalbum van de Europareis. Afgelopen zomer ben ik 3 weken met de trein door Europa getrokken en deze reis resulteerde onder andere in bijna 1000 foto’s. Die waren natuurlijk lang niet allemaal interessant, daarom wilde ik de leukste selecteren en er een mooi fotoalbum van maken. En ik ben zeer tevreden met het resultaat. Een kleine preview:

PhotoGrid_1392043796326

Verder ben ik afgelopen maand fanatiek aan het sporten geslagen, dus eindelijk kan ik een eerste sportdoel afstrepen: Doel #75. Ga een maand lang minstens 2x per week naar de sportschool. Op zaterdag 4 januari ben ik begonnen waar ik voor de kerstvakantie was geëindigd, met als bedoeling om in ieder geval twee keer per week te sporten. Maar ik werd zelfs zo fanatiek, dat het regelmatig 3x per week was, dat ik eerder weg ging uit mijn werk om voor mijn vertrek naar een festival nog te kunnen sporten én dat ik weer begonnen ben met BodyCombat. Dat laatste lukt vanwege tijdgebrek nog niet altijd elke week, maar de keren dat ik kan, sta ik zeker in de les. Ik had nooit verwacht dat ik sporten zo’n fijne uitlaatklep zou vinden, dit blijf ik zeker nog een tijd volhouden!

Het laatste behaalde doel is een kleintje: #42. Koop een Indonesisch kookboek. Het is het boek ‘Indische Keukengeheimen‘ geworden, een boek met ruim 100 gerechten en prachtige foto’s. Nu nog tijd maken voor het vervolgdoel, namelijk het bereiden van 5 Indische gerechten. Ik ben heel benieuwd of ik op kookgebied wat van mijn roots heb meegekregen. To be continued!

1001004011817614

 

Plaats een reactie