Vlinder's Day Zero Project

101 doelen in 1001 dagen

Genieten van sushi en andere zaken

1 reactie

Afgelopen weekend behaalde ik zomaar weer een doel, een hele leuke zelfs! #39. Leer zelf sushi maken. Vriendinnetje Floor had voor haar verjaardag een avondje sushi maken gekregen bij een vriendin en ik mocht mee! Regelmatig eten we sushi bij een restaurant, maar het zelf maken is natuurlijk veel leuker. Dus daar zaten we zaterdag aan tafel, met vellen nori, plakrijst en mooie stukken tonijn en zalm om ons heen. De sushi was voor een eerste keer erg goed gelukt, zelfs de binnenstebuiten sushi zag er mooi uit. Een foto van het resultaat mag natuurlijk niet ontbreken:

DSC_1139

Verder ging ik zaterdag boodschappen doen en stond toevallig een verkoper van de daklozenkrant voor de ingang. Die kans kon ik natuurlijk niet voorbij laten gaan. Met een flinke fooi kocht ik de november-editie van ´De Herbergkrant´. Dus hiermee kan ik ook doel #80. Koop een daklozenkrant afstrepen.

Ohja, en niet geheel onbelangrijk: mijn vaatwasser is eindelijk aangesloten! Na mijn verhuizing een tweetal jaar terug, deed mijn favoriete keukenmachine ineens alleen dienst als extra aanrecht. Dit vanwege het ontbreken van een aansluiting. Maar eindelijk is het kraantje gemaakt en kan de vaat gewoon de machine in. Jeej! Dus hierbij ook een streep door doel #61. Zorg dat de vaatwasser aangesloten wordt.

In de tussentijd heb ik ook docu´s en films gekeken, dingen gegeten die ik nog nooit had gehad en aan het sporten geslagen, maar daarover een andere keer meer!

1 thoughts on “Genieten van sushi en andere zaken

Plaats een reactie